نخستن المپياد فرهنگي ورزشي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي شهرستان آمل

 
 

باز هم دانشگاه شمال، باز هم تربيت بدني، باز هم همايشی بزرگ به وسعت آمل؛ از درياي خزر تا دماوند؛ از البرز تا ...... مازندران (آمل). بازهم شور و هيجان، تجربه و فرصت، باز هم مشاركت و رقابتی از جنس ورزش با حضور جوانان ايران زمين در اولين المپياد فرهنگي – ورزشي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي شهرستان آمل.

 اين روزها در تربيت بدني دانشگاه شمال ازمعاونت دانشجويي، مدير دانشجويي و كميته برگزاري حال و هواي ديگری حاكم است. همه در تكاپو هستند تا آخرين تهيه و تدارك هاي لازم جهت برگزاري هر چه مطلوب تر اولین المپياد شهرستان آمل را ببينند. خلاصه همه چيز مهياست تا دانشجويان ورزشكار گردهم جمع شده و حماسه ای ديگر بيافرينند و صد البته كه اين رويداد بزرگ بهانه اي ديگر باشد جهت تحول، تقویت و تحكيم دوستي ها.

بالاخره با تمام سختی ها و شور و نشاط فراوان، روز افتتاحیه فرارسید. و دانشجویان ورزشکار (نهضت داوطلبین) در تدارک برگزاری این المپیاد بودند.

سرانجام ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 8/2/88  فرا رسید و با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن و روشن شدن مشعل المپیاد، (قابل ذکر می باشد مشعل این دوره از المپیاد از آستانه مبارک امامزاده عبدالله توسط دانشجویان ورزشکاران نامی دانشگاه شمال حمل و در جایگاه قرار گرفت) این بازیها به طور رسمی آغاز شد.

 

 
 

تاریخ درج خبر:1388/2/9