بسمه تعالی

 

 منشوراخلاقي دانشگاه شمال

 

ما خدمتگزاران، مديران و كاركنان دانشگاه شمال جهت آرمان‌هاي انساني و سازماني، خود را متعهد بلكه مفتخر به خدمت صادقانه به مردم دانسته، اجري وافر براي كرامت انساني آنان قائليم و ايمان داريم كه رضاي خلق وابسته به رضايت مخلوق است و جلب رضايت الهي و عمل در چارچوب مقررات و قوانين را از وظايف شرعي و اصلي خود مي‌دانيم و بر باورهاي زير همپيمان و استوار خواهيم شد و تلاش خواهيم كرد:

1- حفظ نظم و آراستگي ظاهري در چارچوب شئونات اسلامي و اداري، رعايت احترام و نزاكت، عدل و انصاف و تلاش در جهت برقراري حاكميت اخلاق اسلامي را سرلوحه خدمت خود قرار مي‌دهيم.

2- داشتن صداقت، صميميت، صراحت، شكيبايي و خوشرويي توأم با برخورد مسئولانه نسبت به مراجعين از شاخص‌هاي رفتار ما خواهد بود.

3- داشتن رفتار يكسان در برابر مراجعين را همواره به ياد خواهيم داشت.

4- رازداري، خودداري از افشا اطلاعات و اسناد محرمانه، حفظ اسرار ارباب رجوع، خودداري از مظاهر فساد اداري (نظير توصيه، هديه غيرمتعارف و ...)

5- انجام وظايف محوله بر اساس اصل مشاركت، حفظ حرمت سازمان و عدم سوء استفاده از مقام و موقعيت اداري و رعايت سلسله مراتب اداري به هنگام برخورد با مراجعين مورد توجه خاص ما قرار خواهد گرفت.

6- كوشش و تلاش مستمر در جهت استقرار و تقويت ارزشهاي اخلاقي، اسلامي و اجتماعي در محيط كار، ايجاد فضاي صميمي و اعتماد، پرهيز از تبعيض، شايعه‌سازي، تهمت، غيبت و خبرچيني را وظيفه شرعي خود مي‌دانيم.

7- تصميم و عملكرد منطبق با اصول اعتقادي، مديريت مناسب زمان،‌ وقت‌شناسي و نظم و ترتيب در امور، داشتن جديت، پشتكار، دلسوزي در انجام امور محوله براي ما از اهميت ويژه‌اي برخوردار خواهد بود.

8- صرفه‌جويي و پرهيز از اسراف و تبذير در همه زمينه‌ها سرلوحه كار مي‌باشد.

9- كاركنان دانشگاه شمال هر گونه انتقاد نظر با پيشنهاد از سوي ارباب رجوع را ارج نهاده و از آنان به عنوان زمينه‌ساز رشد و ارتقاء استقبال مي‌كنند.
 

حوزه معاونت اداري و مالي

 تاریخ درج خبر:23/3/1388