برگزاري سومين دوره انتخابات شوراي صنفي دانشجويي

 
 

  

با سلام و تحيات الهي
 

احترماً نظر به اتمام دوره عضويت اعضاي شوراي صنفي دانشجويان دانشگاه، حوزه معاونت دانشجويي و فرهنگي در صدد         مي باشد نسبت به برگزاري سومين دوره  انتخابات شوراي صنفي و به تعاقب آن تعيين نمايندگان دانشجويي واجد شرايط مطابق با ماده 11 آئين نامه شوراي صنفي كه در تعامل با مسئولين دانشگاه مي باشند اقدام نمايد بدينوسيله از كليه دانشجويان علاقمند كه واجد شرايط ذيل مطابق ماده 9 دستور العمل اجرايي آئين نامه شوراي صنفي دانشگاه  مي باشند دعوت بعمل مي آيد تا حداكثر 5 آبان ماه سال 1390 با مراجعه به امور دانشجويي داوطلبي خويش را اعلام نمايند.

شرايط كانديداتوري مطابق ماده 9 دستور العمل اجرايي :

1- نداشتن سوء سابقه در مراجع قانوني كشور و همچنين نداشتن حكم قطعي شامل توبيخ كتبي و درج در پرونده و يا بالاتر در كميته انضباطي دانشگاه و مراكز آموزش عالي قبل و يا حين تحصيل در دانشگاه.

2- باقي ماندن حداقل سه ترم از تحصيل براي دانشجويان دوره كارشناسي پيوسته و دو ترم براي دانشجويان دوره كارداني و كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي ارشد.

3- دانشجوياني كه در نيمسال اول و آخر سال تحصيلي خود هستند  نمي توانند نامزد عضويت در شورا شوند.

4-  دارا بودن معدل كل حداقل 14 در كليه مقاطع تحصيلي.

5- گذراندن حداقل 40 واحد از كل واحدهاي درسي اصلي در مقطع كارشناسي و 20 واحد در مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته و 6 واحد درسي در مقطع كارشناسي ارشد.

6- در صورتي كه كانديدا در مقطع قبلي تحصيلات خويش دانشجوي همين دانشگاه بوده باشد در اولين نيمسال تحصيلي مي تواند نامزد انتخابات شده و نيازي به احراز شرط بند 5 نمي باشد.

7- عدم مشروطي در طول نيمسالهاي تحصيلي قبل از برگزاري انتخابات در دانشگاه .

 

مراتب جهت اطلاع و اقدام به حضور شريف كليه دانشجويان محترم اعلام مي گردد.

 با تجديد احترام

لطفعلي يزداني
          معاون دانشجويي و فرهنگي

 

 

تاریخ درج خبر: 26/07/1390