اطلاعيه معاونت دانشجويي ويژه ايام امتحانات
 

 

 

دانشجويان گرامي و ارجمند دانشگاه شمال

باسلام

 

احتراماً چنانچه نيك مستحضريد ايام امتحانات بعنوان زمان حساس و پر اهميت تلقي مي گردد با تلاش و كوشش وافي، نتايج زحمات ترم جاري بارور مي‌گردد، اين معاونت آرزوي توفيق براي تمامي دانشجويان و كاميابي آنان، به منظور فراهم ساختن زمينه آرام و بدور از استرس جهت شركت در امتحان از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و خاطر نشان مي سازد به حكم آيه شريف ‹‹ ليس الانسان الا ماسعي ›› قطعاً اميدوار باشيد به اهداف خويش با بكار بستن همت و تلاش خواهيد رسيد و از اين حيث به آن دسته اندك و قليل از دانشجوياني كه از مفاد مقررات انضباطي دانشجويي مطلع نبوده و خداي نكرده حسب كوتاهي يا غفلت در صدد دسترسي به اهداف خود از راه تخلف مي باشند با متذكر شدن برخي از اين عناوين تخلف و ضمانتهاي اجرايي آنها، اين گروه از دانشجويان را به پرهيز از شيوه نادرست و اقدام به صواب همراه و هم آوا با كليه دانشجويان محترم دعوت مي نمائيم.
 

1- تقلب در امتحان : متخلف به نمره 25/0 در درس مربوطه و توبيخ كتبي با درج در پرونده و نيز در صورت تكرار تخلف به منع موقت از تحصيل تا دو نيمسال محكوم مي شود.

2- فرستادن شخص ديگري بجاي خود در امتحان يا شركت بجاي ديگري در امتحان: متخلف علاوه بر گرفتن نمره 25/0 به حداكثر تا دو نيمسال منع موقت از تحصيل محكوم مي شود و موضوع قابل تعقيب كيفري در مراجع قضايي   مي باشد.

3- ارتكاب هر عملي كه موجب اخلال يا وقفه يا مزاحمت در برنامه هاي دانشگاه شود :‍ متخلف به حداكثر تا يك نيمسال منع موقت ازتحصيل محكوم خواهد شد.

4- توهين و فحاشي به كاركنان يا اعضاي هيات علمي : در صورتيكه شاكي يكي از اعضاي هيات علمي يا مسئولان يا كارمندان دانشگاه باشد، متخلف علاوه برمنع موقت ازتحصيل ممكن است به تغيير محل تحصيل نيز محكوم شود.

 

                                                                      موفق و منصور باشيد

                                                                                                                        امير منصورعسكري فاتح

                                                                                                                        معاون دانشجويي

 

 

تاریخ درج خبر:  14/10/1389